Başkanımızdan “Hoş Geldin Ya Şehr-i Ramazan” Mesajı
Hoş Geldin Ya Şehr-i Ramazan ![]()
On bir ayın sultanı mübarek Ramazan ayına erişmenin mutluluğunu ve manevi huzurunu hep birlikte yaşıyoruz.
Bu mübarek ayın; ilçemize, ülkemize ve tüm İslam âlemine sağlık, barış, kardeşlik ve bereket getirmesini diliyoruz.
Hoş geldin ya Şehr-i Ramazan…

Yorumlar (0)
İlk yorumu siz yapın.